Τρεις «ιερείς» του style στην καινούργια καμπάνια του Gucci

Τρεις «ιερείς» του style στην καινούργια καμπάνια του Gucci

O Iggy Pop, ο A$AP Rocky και ο Tyler, The Creator συναντήθηκαν για την καινούργια Tailoring Campaign του οίκου Gucci. Ο φωτογράφος και διευθυντής Harmony Korine τους φαντάστηκε ως «συγκάτοικους» και αιχμαλώτισε με τον φακό του τους μουσικούς – συν δύο φτερωτούς φίλους, έναν μπλε παπαγάλο Hyacinth macaw και τον Biggy Pop, τον παπαγάλο του Iggy – σε διάφορα δωμάτια ενός μοντερνιστικού αρχιτεκτονικού ύφους καλιφορνέζικου σπιτιού.

«Μαζί, η τριάδα διασκεδάζει κι ενώ ο καθένας τους είναι αναμφισβήτητα μια ξεχωριστή, ισχυρή προσωπικότητα, η αγάπη στην άνεση που έχουν όλοι τους, δημιουργεί κοινή βάση» λένε από τον ιταλικό οίκο μόδας, σε ανακοίνωση που δημοσιοποιήθηκε για την καμπάνια αυτής της μάλλον αταίριαστης ομάδας. Στο συνοδευτικό ταινιάκι, παρακολουθούμε τους Iggy Pop, A$AP Rocky και Tyler, The Creator σε όλο το σπίτι, με υπόκρουση του «Supernature» του Cerrone, να χορεύουν, να τρώνε και να κάνουν παρέα φορώντας μια σειρά τυπικά εκλεκτικίστικων κρεασιόν του Gucci: χοντρά λεοπάρ κοστούμια, πλεκτά με το μονόγραμμα, γυαλιά ηλίου στο ύφος της δεκαετίας του 1970 και πολύχρωμα αξεσουάρ.

«Ήταν όμορφο να βλέπεις μαζί αυτούς τους τρεις άντρες, φαινομενικά διαφορετικούς αλλά πολύ παρεμφερείς» είπε ο διευθυντής δημιουργικού στον Gucci, Alessandro Michele. «Αυτό είναι ένα ακόμη κεφάλαιο αυτού του ταξιδιού. Με αυτές τις καμπάνιες, δουλεύω πάνω σε διαφορετικούς τρόπους να είσαι κομψός, και αυτοί οι τρεις άντρες ενσαρκώνουν τέλεια αυτή την ιδέα. Μου αρέσει να αφηγούμαι την ιστορία της κομψότητας με εντελώς αυθαίρετους και απρόσμενους τρόπους. Πιθανόν, η κομψότητα είναι κάτι στην ατμόσφαιρα για το οποίο φορές φορές δεν είσαι καν έτοιμος. Η ανδρική κομψότητα μπορεί να είναι απρόβλεπτη και παράξενη» πρόσθεσε.


Συντάκτης: ianastasis_Team