Η διαφήμιση με τις τέσσερις ελληνικές λέξεις που έκλεψε τις εντυπώσεις

Η διαφήμιση με τις τέσσερις ελληνικές λέξεις που έκλεψε τις εντυπώσεις

Η διαφήμιση που περιγράφει την ιδέα της αγάπης στην ελληνική γλώσσα και συγκινεί.

Άρωμα Ελλάδας είχε το φετινό Super Bowl, με μια από τις διαφημίσεις που παρουσιάστηκαν στο ημίχρονο του αγώνα να κλέβει τις εντυπώσεις.

Ο λόγος για το διαφημιστικό σποτ ασφαλιστικής εταιρείας που βασίστηκε σε τέσσερις λέξεις οι οποίες περιγράφουν την ιδέα της αγάπης στην ελληνική γλώσσα: φιλία, στοργή, έρωτας και φυσικά αγάπη.

«Οι Αρχαίοι Έλληνες είχαν τέσσερις λέξεις για την αγάπη. Η πρώτη είναι η “philia”. Η philia είναι η στοργή που πηγάζει από την φιλία. Επόμενη είναι είναι η “storge”. Το είδος αγάπης που έχεις για τον παππού ή τον αδερφό σου. Η τρίτη είναι ο “eros”, η ανεξέλεγκτη επιθυμία να πεις σ’ αγαπώ. Το τέταρτο είδος αγάπης είναι διαφορετικό. Είναι το πιο αξιοθαύμαστο. Ονομάζεται “agape”. Η αγάπη ως δράση. Χρειάζεται θάρρος. Θυσία. δύναμη» αναφέρεται μεταξύ άλλων στο σχετικό διαφημιστικό σποτ. 

Το CNN μάλιστα αξιολογώντας τις φετινές διαφημίσεις του Super Bowl την κατέταξε στην κατηγορία «αξιοσημείωτες, όχι κακές, αλλά ούτε και τέλειες».

Αυτό που αξίζει ωστόσο να σημειωθεί είναι ότι η επιλογή του συγκεκριμένου κόνσεπτ δεν ήταν και τόσο τυχαία καθώς ο CEO της ασφαλιστικής εταιρείας είναι ο ελληνικής καταγωγής και γνωστό μέλος της ελληνοαμερικανικής κοινότητας, Theodore Mathas.https://www.youtube.com/watch?v=-3LTR32dMgI&feature=emb_title

https://youtu.be/-3LTR32dMgI