Με ένα private viewing στην Allouche Benias Gallery, η KALOGIROU παρουσίασε τη νέα του συλλογή

Με ένα private viewing στην Allouche Benias Gallery, η KALOGIROU παρουσίασε τη νέα του συλλογή

Με ένα ξεχωριστό private viewing στην Allouche Benias Gallery, η KALOGIROU παρουσίασε τη νέα συλλογή υποδημάτων και αξεσουάρ για τη σεζόν Φθινόπωρο/Χειμώνας 2019-2020. Το εμβληματικό νεοκλασικό κτίριο του Ερνέστου Τσίλερ στη συμβολή των οδών Κανάρη 1 και Ακαδημίας, που σήμερα στεγάζει τη διάσημη νεοϋρκέζικη γκαλερί, φιλοξένησε για πρώτη φορά ένα υψηλής αισθητικής fashion event, υπογραμμίζοντας το όραμα της KALOGIROU να αποτελεί το σημείο συνάντησης μεταξύ τέχνης και μόδας, μια «πλατφόρμα» ανταλλαγής ιδεών των κορυφαίων δημιουργών ανά τον κόσμο.

Διευθυντές περιοδικών μόδας, fashion editors, key opinion leaders, digital influencers, φωτογράφοι, ανερχόμενοι καλλιτέχνες αλλά και η ελίτ της αθηναϊκής σκηνής έδωσαν το «παρών» στην Allouche Benias Gallery, η οποία διατηρώντας μερικά από τα έργα της τρέχουσας έκθεσης, είχε μεταμορφωθεί ειδικά για την περίσταση, προσφέροντας μια ιδιαίτερη βιωματική εμπειρία στον επισκέπτη. Υπό τα δυνατά beats του δημοφιλούς DJ John John, οι καλεσμένοι είχαν την ευκαιρία να απολαύσουν μέσω 3D projection τελευταίας τεχνολογίας τη νέα καμπάνια KALOGIROU κάτω από την καλλιτεχνική διεύθυνση του καταξιωμένου φωτογράφου Γιάννη Μπουρνιά, η οποία αφηγείται σενάρια από τον «επάνω όροφο» ενός νεοκλασικού κτιρίου στην καρδιά της Αθήνας, αντλώντας έμπνευση από τον ευρωπαϊκό κινηματογράφο και την αξεπέραστη αισθητική της γαλλικής Nouvelle Vague.

Επιπλέον, οι επισκέπτες πήραν μια πρόγευση από το νέο concept store “KALOGIROU Edition” που θα ανοίξει το επόμενο διάστημα τις πύλες του στο ιστορικό κατάστημα επί της οδού Πατριάρχου Ιωακείµ 4 στο Κολωνάκι, το σχεδιασμό του οποίου έχει αναλάβει διάσημο ιταλικό αρχιτεκτονικό γραφείο, και αναμένεται να προσθέσει ένα νέο κεφάλαιο στη μακρά ιστορία του brand.

Στην είσοδο του χώρου, κυριαρχούσαν τα νέα σχέδια από τη συλλογή Kalogirou Private Label με την υπογραφή της διεθνούς shoe designer Elvira Di Gaia, αλλά και το light pattern με το κλασικό διπλό λογότυπο ΚΚ που εμφανίζεται στα μοντέλα της ομώνυμης συλλογής. Σε περίοπτη θέση δέσποζαν τα statement pieces της σεζόν από αγαπημένους οίκους που εκπροσωπεί η KALOGIROU εδώ και δεκαετίες στην ελληνική αγορά, όπως Alexander McQueen, Fendi, Gianvito Rossi, Gucci, Jimmy Choo, Miu Miu, Prada, Saint Laurent, Salvatore Ferragamo, Sergio Rossi, Tod’s αλλά και hot brands που έχουν γίνει viral από τις streetstyle influencers, όπως Alevi, Alexandre Birman, Amina Muaddi, By Far, Malone Souliers, και τα νεοαφιχθέντα Burberry και Paris Texas. Tην εμπειρία ολοκλήρωνε η ανδρική συλλογή, προσκαλώντας τους σύγχρονους δανδήδες να ανακαλύψουν τις top προτάσεις των πιο περιζήτητων designer labels για τις επίσημες και casual εμφανίσεις τους.

Αποχωρώντας οι καλεσμένοι πήραν μαζί τους ως αναμνηστικό δώρο ένα από τα έξι αριθμημένα art illustrations που φιλοτέχνησαν αποκλειστικά για το event ο Φίλιππος Καβάκας και η Αλίκη Λαλά. Οι δύο εικαστικοί εμπνεύστηκαν τα έργα τους από τα iconic σχέδια της νέας συλλογής και έδωσαν τη δική τους εξαιρετικά δημιουργική ερμηνεία στα αξεσουάρ-objets d’art των οίκων Fendi, Gucci, Salvatore Ferragamo και Amina Muaddi μεταξύ άλλων, που έχουν ήδη προστεθεί στη wish list των fashionistas της πόλης.


Συντάκτης: ianastasis_Team